wtorek, 20 marca 2012

Tort urodzinowy dla zmotoryzowanych

Składniki

Biszkopt:
6 jajek1,5 szkl.cukru1,5 szkl.mąki ziemniaczanej0,5 szkl.mąki tortowej2 łyżeczki proszku do pieczeniaKrem :
750 ml.kremówki2 serki śmietankowe(tłuste)250gr.2 cukier waniliowy5 łyżkek cukru pudrużelatynapuszka brzoskwiń




Przygotowanie

Jajka ubić z cukrem na parze,do ubitej masy przesiać mąki i proszek delikatnie wymieszać,przełożyć do formy,piec 40min. w temp.170st.
Przestudzony biszkopt przekroić.
Przygotować krem:
rozmiksować serek na gładką masę dodać cukier puder(tyle ile w przepisie lub wg.uznania) i waniliowy.
Ubić kremówkę dodac powoli serek i rozpuszczoną żelatynę.
Część kremu wyłożyć na biszkopt poukładać brzoskwinie,posmarować odrobiną kremu przykryć biszkoptem.Posmarować resztą kremu można dodać barwnika przy dekoracji.
Ja swój tort udekorowałam jako pociąg wykorzystałam do tego białe princessy,posklejałam je białą czekoladą,markizy jako koła,żelki myszki pasażerów,












Z tego samego przepisu zrobiłam wersje z truskawkami i wyszedł  pyszny tort z truskawkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz